به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ معاون امور مجلس ، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه معاون هماهنگي و  عمراني استادار و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي از طرح هاي عمراني بافق ازجمله پروژه بزرگ راه یزد- بافق، ساختمان در حال احداث بیمارستان 96 تختخوابی ولیعصر(عج)، معدن سنگ آهن مركزي، کارخانه فولاد بافق و فولاد سازی بخش خصوصی (فولاد ابويي)، گندله سازی و کارخانه آگلو مراسیون بازديد كرد.

"عليرضا صالح" در حاشيه بازديد از طرح هاي جوار معدني و عمراني بافق هدف از سفر يك روزه خود به اين شهرستان را دعوت فرماندار شهرستان پيرامون بازديد زيرساخت ها و پروژه هاي عمراني و صنعتي اين شهرستان عنوان كرد.

وي با بیان اینکه زنجیره فولاد بافق از طریق فاینانس خارجی پیگیری و تکمیل خواهد شد ، گفت: در حدود سه سال پیش در شورای اقتصاد مبلغ 250 میلیون دلار برای تکمیل زتجیره فولاد شهرستان بافق اختصاص یافت.

صالح در ادامه افزود : مقرر شد طي نشستي با حضور معاون هماهنگی عمرانی استاندار یزد و فرماندار بافق با اطلاعات کامل در مورد اين طرح ها در محل دفتر معاون سازمان مديريت كشور در تهران راهکارهای سرعت بخشی به طرحهای جوار معدنی ، عمراني و تکمیل زنجیره فولاد اين شهرستان مورد بررسی و تجزيه و تحليل قرار گيرد.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در ادامه خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری این جلسه كه در هفته آينده برگزار خواهد شد کمک به تکمیل زنجیره فولاد و توسعه پایدار شهرستان بافق و بررسي مشكلات پروژه های دولتی و غیر دولتی این شهرستان مي باشد.

وي در پايان اظهار امیدواری کرد، طرح های جوار معدنی بافق با سرعت بیشتری اجرایی شود تا امسال و سال آینده این طرحها به پايان برسند و گامي در توسعه اين شهرستان برداشته شود و مردم شهرستان بافق از حلاوت بهره برداری آنها شیرین کام شوند.












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا